APĻVEIDA TRENIŅŠtreniņš ir veidots pa apli, kurā vingrojumi ir paredzēti nepārtraukti. Piemērots vidēja un augsta ķermeņa sagatavotības līmenim. Nodarbībā tiek iesaistītas visas pamat muskuļu grupas.

BODY TONING – aerobikas nodarbība ķermeņa formas veidošanai, spēka un izturības attīstīšanai, kurā izmanto stepa solus, hanteles, nūjas, gumijas, piemērots dažādiem sagatavotības līmeņiem.
BODY ART® – treniņa un relaksācijas apvienošana ir centrā Body Art nodarbībām, kas virzītas uz ķermeņa apzināšanos un veselību. Šī treniņa galvenā prioritāte ir trenēt cilvēku kā funkcionālu kopumu, tiek sasniegta fiziskas un garīgas spriedzes mazināšanas sinerģija. Pamatā balstās uz jogas pozām. Treniņa mērķis ir ar funkcionālu spēka un stabilizēšanas treniņu nodrošināt visa ķermeņa pareizu funkcionēšanu.
BODY ART® ENERGETIC (bodyART® ENERĢĒTIKA) – šī treniņa fokuss ir plūstošas kustības, ķermeņa muskulatūras stiepšana un relaksācija. Tas veicinās jūsu pašsajūtas uzlabošanos ikdienā. Muskuļi kļūs līdzenāki, un muskuļu sasprindzinājums var tikt atbrīvots. Locītavas kļūs mobilākas/kustīgākas, un uzlabosies enerģiju plūsma ķermenī (meridiānos).
BOOT CAMPaugstas intensitātes nodarbība. Sastāv no spēka un izturības vingrinājumiem, ko papildina īpaši enerģiska mūzika. Nodarbība cilvēkiem ar izturību, kuri vēlas pārbaudīt savus spēkus.
CROSSFIT WORKOUT / FUNCTIONAL TRAININGaugstas intensitātes izturības un aerobo vingrinājumu komplekss, kas veicina visu muskuļu grupu attīstību. CROSSFIT / FUNCTIONAL TRAINING var raksturot kā spēka, izturības apmācības programmu, kas sastāv no dažādiem funkcionāli augstas intensitātes vingrinājumiem. Treniņa mērķis attīstīt un pilnveidot vispārējo fizisko sagatavotību, reakciju, izturību. CROSSFIT / FUNCTIONAL TRAINING piemērots gan vīriešiem, gan sievietēm, individuāli vingrinājumi tiek piemērotidažādiem sagatavotības līmeņiem.
CALLANETICSstingri izstrādāta vingrošanas sistēma, kuras pamatā – daudzkārtējs vingrojumu atkārtojums. Lielāka uzmanība tiek vērsta uz lokanību un līdzsvaru, piemērotsdažādiem sagatavotības līmeņiem.
FUNCTIONAL TRAINING + ABSaugstas intensitātes izturības un aerobo vingrinājumu komplekss, kas veicina visu muskuļu grupu attīstību. FUNCTIONAL TRAINING var raksturot kā spēka, izturības apmācības programmu, kas sastāv no dažādiem funkcionāli augstas intensitātes vingrinājumiem. Treniņa mērķis attīstīt un pilnveidot vispārējo fizisko sagatavotību, reakciju, izturību. FUNCTIONAL TRAINING piemērots gan vīriešiem, gan sievietēm, individuāli vingrinājumi tiek piemērotidažādiem sagatavotības līmeņiem. ABS (Abdominal excersises) vingrinājumi vērsti uz vēdera muskuļu nostiprināšanu.
GYM for ladies – funkcionālais treniņš sievietēm trenažieru zālē, kurš palīdzēs nostiprināt muskuļu tonusu, attīstīt fiziskās īpašības (spēks, izturība, lokanība, ātrums un koordinācija) un izveidot skaistu sievišķīgu figūru. Treniņā tiek izmantots dažāds inventārs – spēka un kardio trenažieri, hanteles, svaru ripas, step-platformas, bosu, sols, piekares sistēmas un cits inventārs. Šis treniņš piemērots gan iesācējiem, gan pieredzējušiem.
HATHA YOGA, FITNESS YOGA ir kas vairāk nekā vingrošana, tā ir jaunība un skaistums. Tā ir iespēja atklāt spējas, par kurām cilvēks nav pats iedomājies. Caur elpošanu, mūziku un atbrīvošanos notiek dziļa relaksācija un sava ķermeņa skaistuma apzināšanās. Jogas asanas – ir īpaši vingrinājumi kur tiek izmantota maiga ķermeņa stiepšana, griešana, spēka elementi lai atdzīvinātu katru ķermeņa muskuļi un locītavu.
HIIT (augstas intensitātes intervālu treniņi)viens no efektīvākajiem treniņu programmu veidiem, kas palīdz sadedzināt taukus un cīnīties ar liekajiem kilogramiem. Vingrojumu programmā pēc kārtas mijas augstas intensitātes un zemas intensitātes vingrojumi, kardio un spēka vingrojumi, ievērojot nelielus pārtraukumus starp vingrojumiem.
YOGA THERAPY + ROLL -ir kas vairāk nekā vingrošana, tā ir jaunība un skaistums. Caur elpošanu, mūziku un atbrīvošanos notiek dziļa relaksācija un sava ķermeņa skaistuma apzināšanās. Jogas asanas – ir īpaši vingrinājumi, kur tiek izmantota maiga ķermeņa stiepšana, griešana, spēka elementi, lai atdzīvinātu katru ķermeņa muskuļi un locītavu. ROLL – treniņš muskuļu ātrai atjaunošanai, sāpju sajūtu mazināšanai muskuļos, atbrīvošanai no hipertonusa, kā arī lokanības veicināšanai un traumatisma mazināšanai.
PST – PIEKARES SISTĒMA TRENIŅŠpiekares sistēma, kas ļauj vienlaikus strādāt visām muskuļu grupām. Vienkārši maināms slodzes līmenis – piemērots no iesācēja līdz profesionālam sportistam.
PST Functional training piekares sistēma, kas ļauj vienlaikus strādāt visām muskuļu grupām. Treniņa laikā tiek integrēti dažādi fitnesa ekipējumi, piemēram, svaru bumbas, medicīnas bumbas, pretestības gumijas un citi aksesuāri. Jūs attīstīsiet lokanību, spēku, izturību un dziļo muskulatūru. Treniņš tiek paredzēts dažādiem sagatavotības līmeņiem.
PST METABOLIZER – īpaši izveidota 45 minūšu ilga programma rīta treniņiem, koncentrēta uz vielmaiņas vai metabolisma aktivizēšanu. Treniņš ietver sevī vingrinājumu kompleksu ar funkcionālās piekares sistēmas izmantošanu, ķermeņa svaru un papildus inventāru. Funkcionālā treniņa piekares sistēma ļauj vienlaikus strādāt vairākām muskuļu grupām un vienkārši mainīt slodzes līmeni, kas piemērojams gan iesācējam, gan pieredzējušajam vingrotājam. Nodarbībā iekļauti kardio intervāli. Intensīva darba rezultāts – vielmaiņas aktivizēšana, muskuļu reljefs un tauku dedzināšana.
PST for ladies treniņš trenažieru zālē uz piekares sistēmas ar apgrūtinājumiem (hanteles, svaru ripas un svaru bumbas), kurš ir izstrādāts speciāli tiešo sievietēm. Īpaša vingrojumu izpildes tehnika, akcentējot problēmas zonas (sēžas un kāju muskulatūra, rokas, prese), kuras biežāk satrauc sievietes. Šis treniņš palīdzēs nostiprināt muskuļu tonusu un izveidot skaistu sievišķīgu reljefu. Ir iespēja vienkārši mainīt slodzes līmeni, kas piemērojams gan iesācējam, gan pieredzējušajam vingrotājam.
PILATES radnieciska joga vingrinājumu sistēma, kuras pamatā ir vienmērīgas nepārtrauktas kustības, attīsta lokanību un ķermeņa līdzsvaru – piemērotsdažādiem sagatavotības līmeņiem.
ROLL RELAXtreniņš muskuļu ātrai atjaunošanai pēc treniņa, sāpju sajūtu mazināšanai muskuļos, atbrīvošanai no hipertonusa, kā arī lokanības veicināšanai un traumatisma mazināšanai. Pateicoties asinscirkulācijas stimulēšanai, tiek iegūts tā saucamais limfodrenāžas efekts (uzlabojas starpšūnu šķidruma cirkulācija), kas palīdz atbrīvoties no liekā svara.
SVARA SAMAZINĀŠANAS NODARBĪBAvispārējs ķermeņa treniņš, kurš tendēts ķermeņa masas samazināšanai un vispārējai muskulatūras stiprināšanai, treniņā tiek kombinēta aerobo un spēka slodze, izmantojot arī papildus inventāru.
STEP + ABL – vidējas intensitātes nodarbība sēžas un kāju muskuļu nostiprināšanai un formu veidošanai, kurā tiek izmantotas Step platformas. Nodarbības beigās vēdera preses un  ķermeņa korsetes muskuļu stiprināšana, kā arī stiepšanās vingrojumi.
STRONG BY ZUMBA® – augstas intensitātes intervālu treniņš (HIIT), kurā tiek izmantots ķermeņa svars un skan enerģiska Latīņamerikas mūzika,
kura ir speciāli izstrādāta šai programmai. Šajā treniņā tiek dedzinātas kalorijas un nostiprināta visa ķermeņa muskulatūra. STRONG BY ZUMBA® – tas ir pozitīvs enerģijas lādiņš visai dienai. Dažādiem sagatavotības līmeņiem.
TOTAL BODY WORKOUT – vispārējs ķermeņa treniņš, kura pamatā ir specializēts spēka vingrojumu komplekss ķermeņa reljefa veidošanai, treniņā tiek izmantotas hanteles, nūjas, body bar, body pump, stepa solus, gumijas, piemērots vidēja un augsta sagatavotības līmenim.
TABATA – augstas intensitātes intervālu treniņš sirds un asinsvadu sistēmas un kopējās organisma izturības stiprināšanai. Nodarbība sastāv no 8 cikliem – 20` darbs + 10` atpūta, gan kardio, gan spēka vingrojumi.
ZUMBA® – fitnesa nodarbība, kuru ietekmējušas afro un Latīņamerikas dejas, kultūra un mūzika, nodarbībā tiek izmantota horeogrāfija dažādās ritmu mūzikas kombinācijās, kas tonizē, nostiprina un veido ķermeni. Labs līdzeklis stresa novēršanai. Piemērota dažādiem sagatavotības līmeņiem.
ZUMBA TONING®–vispārējs ķermeņa treniņš, kurā kombinē aerobo un spēka slodzi, vērsta uz ķermeņa masas samazināšanu un vispārēju muskulatūras stiprināšanu. Piemērota dažādiem sagatavotības līmeņiem, jo slodze un apsmagojums tiek piemērots katram individuāli.
ZUMBA® FOR BEGINNERS– fitnesa nodarbība, kuru ietekmējušas afro un Latīņamerikas dejas, kultūra un mūzika, nodarbībā tiek izmantota horeogrāfija dažādās ritmu mūzikas kombinācijās, kas tonizē, nostiprina un veido ķermeni. Labs līdzeklis stresa novēršanai. Piemērota nodarbība cilvēkiem, kuri vēlas iepazīties ar ZUMBA pamatprincipiem.

BODY BIKE

Nodarbības uz velotrenažieriem mūzikas pavadībā. Harmonisks fiziskās attīstības ceļš – balstīts uz izturību, spēku un enerģiju. Regulāri nodarbojoties uzlabojas sirdsdarbība, elpošanas un asinsrites sistēmas darbība, visefektīvākais līdzeklis cīņai ar celulītu. Dažādiem sagatavotības līmeņiem.
BODY BIKE + ABS– vidējas intensitātes treniņš, ietver spēka un izturības vingrinājumus, piemērots visiem sagatavotības līmeņiem + 10 -15 minūtesABS (Abdominal excersises) vingrinājumi vērsti uz vēdera muskuļu nostiprināšanu.
BODY BIKE BEGINNERS– zemas un vidējas intensitātes treniņš, ietver spēka un izturības vingrinājumus. Piemērota nodarbība cilvēkiem, kuri vēlas iepazīties ar BODY BIKE pamatprincipiem.
COMBO– augstas intensitātes treniņš, balstīts uz izturību, spēku un enerģiju.
FITNESS– enerģisks vidējas un augstas intensitātes treniņš, kurā tiek noslogota gan ķermeņa apakšdaļa, gan arī augšdaļa.
SPINNING + STRETCHING– intervāla treniņš, nodarbība maksimāli pietuvināta riteņbraukšanai – vējš, kalns, šoseja. Treniņa beigās 10-15 min. stiepšanās vingrinājumi.

JAUNUMI!!!

BODY COMBAT Izaicinošs un spēcīgs kardiotreniņš, kas tapis iedvesmojoties no dažādiem cīņu paveidiem. Iepriekšēja pieredze nav nepieciešama. Nodarbībā tiek trenēts viss ķermenis, attīstīts spēks, ātrums, veiklība, lokanība un līdzsvara izjūta.
Iznīcini kalorijas, uzlādē enerģiju un iegūsti teicamu formu!
DANCE DELICIOUSDeju nodarbība dāmām, kas palīdzēs uzlabot ķermeņa plastiku, stāju, lokanību un kopējo muskuļu tonusu.
FOOT EXERCISES AND PILATES – Vingrinājumi pēdām (FOOT EXERCISES) stiprina Jūsu pēdu locītavas, saglabā to elastību un mobilitāti un. Gadījumā, ja iespējamas kāju locītavu problēmas netiks pilnīgi risinātas, vingrinājumi pazemina to rašanās varbūtību. Pēdas un potītes nodrošina pareizu kustības biomehāniku, kalpojot par mūsu ķermeņa amortizatoriem un stabilizatoriem kustību laikā (iešana, skriešana, dejas). PILATES — «vieda» vingrināšana, tai piemīt terapeitisks efekts: notiek organisma atveseļošanās, stāja izlabošanās, muguras, mazā iegurņa un vēdera dziļās muskulatūras veidošanās un nostiprināšanās.
SUPER PRESS – Nodarbība vērsta uz vēdera preses muskulatūras attīstību + vingrojumi ar muskulatūras stiepšanas elementiem.
TOTAL BUTT & PRESSNodarbība sēžas, gurnu, augšstilbu un vēdera preses, kā arī muguras muskulatūras stiprināšanai. Treniņā iekļauti gan kardio, gan spēka vingrinājumu kompleksi. Tiek izmantots dažāds inventārs. Nodarbības beigās stiepšanās vingrinājumi.
VESELA MUGURA UN LOCĪTAVU VINGROŠANA – tas ir speciāli izraudzīti vingrinājumi mugurkaula kakla, krūts un jostas nodaļām, mugurai un vēdera muskuļiem, plecu joslai un iegurnim. Nodarbībā tiek apvienotas pilatesa metodes, ārstnieciskā fizkultūra, kalanētika, jogas pamatlīmenis. Nodarbības laikā mēs panākam vesela mugurkaula veidošanos, kā arī pievērš uzmanību locītavām. Nodarbības notiek gan bez papildierīču palīdzības, gan ar fitbola, vingrinājuma nūjiņu, bumbu un hanteļu palīdzību. Nodarbības uzlabo vielmaiņu un asinsriti, kas savukārt vecina starpskriemeļu disku un locītavu reģenerāciju.