BODY ARCHITECT  fitnesa metode, kurā iekļauti speciāli vingrojumi pamatmuskuļu grupu nostiprināšanai. Dažādiem sagatavotības līmeņiem.

 

BODY TONING – aerobikas nodarbība ķermeņa formas veidošanai, spēka un izturības attīstīšanai, kurā izmanto stepa solus, hanteles, nūjas, gumijas, piemērots dažādiem sagatavotības līmeņiem.

 

ABL fitnesa metode, kūra iekļauti speciāli vingrinajumi pamatmuskuļu grupu nostiprināšanai. Nodarbības visiem sagatavotības līmeņiem.

 

APĻVEIDA TRENIŅŠ  treniņš ir veidots pa apli, kurā vingrojumi ir paredzēti nepārtraukti. Piemērots vidēja un augsta ķermeņa sagatavotības līmenim. Nodarbībā tiek iesaistītas visas pamat muskuļu grupas.

 

PUMP – intensīvais spēka treniņš ar stieni. Treniņš palīdz efektīvi samazināt lieko svaru un nostiprināt visas muskuļu grupas.

 

ITERVĀL TRENIŅŠ – viens no efektīvākajiem treniņu programmu veidiem, kas palīdz sadedzināt taukus un cīnīties ar liekajiem kilogramiem. Vingrojumu programmā pēc kārtas mijas augstas intensitātes un zemas intensitātes vingrojumi, kardio un spēka vingrojumi, ievērojot nelielus pārtraukumus starp vingrojumiem.

 

TABATA– vispārējs ķermeņa treniņš, kurš tendēts ķermeņa masas samazināšanai un vispārējai muskulatūras stiprināšanai, treniņā tiek kombinēta aerobo un spēka slodze, izmantojot arī papildus inventāru.

TOTAL BODY WORKOUT – spēka treniņš, kas ietekmē visas muskuļu grupas, virzīts uz spēku un izturību ,izmantojot sporta inventāru, bumbas, nūjas u.c.

CORE AND STRETCHING  –  spēka treniņš, kurā tiek stiprināti korsetes muskuļi, izmantojot stiepšanās un koordinācijas vingrojumus un dažādu sporta inventāru.

CORE AND MFR  –  spēka treniņš ķermeņa centra un dziļās muskulatūras nostiprināšanai, izmantojot līdzsvara un muskuļu relaksācijas vingrojumus, un pašmasāžas ruļļus, bumbas.