Body toning – aerobikas nodarbība ķermeņa formas veidošanai, spēka un izturības attīstīšanai, kurā tiek izmantoti stepa soļi, hanteles, nūjas un pretestības gumijas slodzes palielināšanai, piemērots dažādiem sagatavotības līmeņiem.

Callanetics – stingri izstrādāta vingrošanas sistēma, kuras pamatā ir daudzkārtējs vingrojumu atkārtojums. Lielākā uzmanība tiek vērsta uz lokanību un līdzsvaru, piemērots dažādiem sagatavotības līmeņiem.

PST – Piekares Sistēma Treniņš – piekares sistēma, kas ļauj vienlaikus strādāt visām muskuļu grupām. Vienkārši maināms arī slodzes līmenis – piemērots no iesācēja līdz profesionālam sportistam. Treniņa laikā tiek integrēti dažādi fitnesa ekipējumi, piemēram, svaru bumbas, medicīnas bumbas, pretestības gumijas un citi aksesuāri. Jūs attīstīsiet lokanību, muskuļu spēku, izturību un dziļo muskulatūru. Nodarbība paredzēta dažādiem fiziskās sagatavotības līmeņiem.

PST Metabolizer – īpaši izveidota 45 minūšu ilga programma rīta treniņiem, koncentrēta uz vielmaiņas vai metabolisma aktivizēšanu. Treniņš ietver sevī vingrinājumu kompleksu ar funkcionālās piekares sistēmas izmantošanu, ķermeņa svaru un papildus inventāru. Funkcionālā treniņa piekares sistēma, ļauj vienlaikus strādāt vairākām muskuļu grupām un vienkāršā veidā mainīt slodzes līmeni, kas piemērojams gan iesācējam,
gan pieredzējušajam vingrotājam. Nodarbībā iekļauti arī kardio intervāli. Intensīva darba rezultāts – vielmaiņas aktivizēšana, muskuļu reljefs un liekā svara dedzināšana.

PST for ladies – treniņš trenažieru zālē, piekares sistēmās ar papildu aprīkojumu – hanteles, svaru ripas un svaru bumbas, kurš ir izstrādāts speciāli sievietēm. Īpaša vingrojumu izpildes tehnika, akcentējot problēmātiskās zonas – sēžas un kāju muskulatūru, rokas un vēdera muskulutūru, kuras biežāk satrauc sievietes. Šis treniņš palīdzēs nostiprināt muskuļu tonusu un izveidot skaistu sievišķīgas ķermeņa formas. Iespējama vienkārša slodzes līmeņa maiņa, kas piemērojama gan iesācējam, gan pieredzējušajam vingrotājam.

Total body workout – vispārējs ķermeņa treniņš, kura pamatā ir specializēts spēka vingrojumu komplekss ķermeņa reljefa veidošanai, treniņā tiek izmantotas hanteles, nūjas, Body bar, Body pump, stepa soļi un pretestības gumijas. Nodarbība piemērota vidējam un augstam fiziskās agatavotības līmenim.

Tabata – augstas intensitātes intervālu treniņš sirds un asinsvadu sistēmas un kopējās organisma izturības stiprināšanai. Nodarbība sastāv no 8 cikliem – 20 min vingrinājumi + 10 min atpūta, kardio un spēka vingrojumu apvienojums.

Zumba Toning – vispārēja ķermeņa nodarbība, kurā kombinēta aerobo un spēka slodze, kas vērsta uz ķermeņa masas samazināšanu un vispārēju muskulatūras stiprināšanu. Piemērota dažādiem fiziskās sagatavotības līmeņiem, jo slodze tiek piemērots katram nodarbības dalībniekam individuāli.

Super Press – nodarbība vērsta uz vēdera preses muskulatūras attīstību un vingrojumiem ar muskulatūras stiepšanas elementiem.

Total Butt & Press – Nodarbība sēžas, gurnu, augšstilbu un vēdera preses muskulatūrai, kā arī muguras muskulatūras stiprināšanai. Treniņā iekļauti gan kardio, gan spēka vingrinājumu kompleksi, tiek izmantots arī papildus inventārs. Nodarbības noslēgumā stiepšanās vingrinājumi.