Svara samazināšanas nodarbība – vispārējs ķermeņa treniņš, kurš tendēts ķermeņa masas samazināšanai un vispārējai muskulatūras stiprināšanai, treniņā tiek kombinēta aerobo un spēka slodze, izmantojot arī papildu inventāru.

HIIT (Augstas intensitātes intervālu treniņi) – viens no efektīvākajiem treniņu programmu veidiem, kas palīdz cīnīties ar liekajiem kilogramiem. Vingrojumu programmā augstas intensitātes un zemas intensitātes vingrojumi tiek veikti secīgi viens aiz otra, savukārt, kardio un spēka vingrojumi – ievērojot nelielus pārtraukumus starp vingrojumiem.

STEP + ABL – vidējas intensitātes nodarbība sēžas un kāju muskuļu nostiprināšanai un formu veidošanai, kurā tiek izmantotas “Step” platformas. Nodarbības beigās vēdera preses un ķermeņa korsetes muskuļu stiprināšana, kā arī stiepšanās vingrojumi.

Strong by Zumba – augstas intensitātes intervālu treniņš (HIIT), kurā tiek izmantots ķermeņa svars un enerģiska Latīņamerikas mūzika, kura ir speciāli izstrādāta dotai programmai. Nodarbībā tiek dedzinātas kalorijas un nostiprināta visa ķermeņa muskulatūra. Strong by Zumba – pozitīvs enerģijas lādiņš visai dienai, paredzēts dažādiem fiziskās sagatavotības līmeņiem.

Body Bike – nodarbība ar velotrenažieriem mūzikas pavadībā. Harmonisks fiziskās attīstības ceļš – balstīts uz izturību, spēku un enerģiju. Regulāri nodarbojoties uzlabojas sirdsdarbība, elpošanas un asinsrites sistēmas darbība, visefektīvākais līdzeklis cīņai ar celulītu. Treniņš paredzēts dažādiem fiziskās sagatavotības līmeņiem.

Body Bike + ABS – vidējas intensitātes treniņš ar velotrenažieriem mūzikas pavadībā, ietver spēka un izturības vingrinājumus, piemērots visiem fiziskās sagatavotības līmeņiem. Papildus 10 -15 minūtes ABS (Abdominal excersises) vingrinājumi vērsti uz vēdera muskulatūras nostiprināšanu.

Body bike beginners – zemas un vidējas intensitātes treniņš ar velotrenažieriem mūzikas pavadībā, ietver spēka un izturības vingrinājumus. Piemērota nodarbība cilvēkiem, kuri vēlas iepazīties ar BODY BIKE pamatprincipiem.

Spinning + Stretching – intervāla treniņš, nodarbība maksimāli pietuvināta riteņbraukšanai – vējš, kalns, šoseja. Treniņa beigās 10 -15 min stiepšanās vingrinājumi.

Body Combat – izaicinošs un spēcīgs kardiotreniņš, kas tapis iedvesmojoties no dažādiem cīņu paveidiem. Iepriekšēja pieredze nav nepieciešama, nodarbībā tiek trenēts viss ķermenis, attīstīts spēks, ātrums, veiklība, lokanība un līdzsvara izjūta. Iznīcini kalorijas, uzlādē enerģiju un iegūsti teicamu formu!

Total Butt & Press – Nodarbība sēžas, gurnu, augšstilbu un vēdera preses muskulatūrai, kā arī muguras muskulatūras stiprināšanai. Treniņā iekļauti gan kardio, gan spēka vingrinājumu kompleksi, tiek izmantots arī papildus inventārs. Nodarbības noslēgumā stiepšanās vingrinājumi.