Apļveida treniņš– treniņš norisinās nodarbības dalībniekiem kustoties pa apli, vingrojumi ir nepārtraukti, paredzēti dažādu muskuļu grupu noslogojumam. Lieliski piemērots vidēja vai augsta ķermeņa sagatavotības līmenim, kā sievietēm – tā vīriešiem. Nodarbībā tiek noslogotas visas pamata muskuļu grupas.

Boot Camp – augstas intensitātes nodarbība. Sastāv no spēka un izturības vingrinājumiem, kurus papildina īpaši enerģiska mūzika. Nodarbība cilvēkiem ar augstu izturības līmeni, kuri vēlas pārbaudīt savus spēkus.

Crossfit Workout / Functional Training – augstas intensitātes izturības un aerobo vingrinājumu komplekss, kas veicina visu muskuļu grupu attīstību. Crossfit / Functional Training var raksturot kā spēka, izturības apmācības programmu, kas sastāv no dažādiem funkcionāli augstas intensitātes vingrinājumiem. Treniņa mērķis attīstīt un pilnveidot vispārējo fizisko sagatavotību, reakciju, izturību. Crossfit / Functional Training piemērots gan vīriešiem, gan sievietēm, individuāli vingrinājumi tiek piemēroti dažādiem sagatavotības līmeņiem.

Functional training + Abs – augstas intensitātes izturības un aerobo vingrinājumu komplekss, kas veicina visu muskuļu grupu attīstību. FUNCTIONAL TRAINING var raksturot kā spēka, izturības apmācības programmu, kas sastāv no dažādiem funkcionāli augstas intensitātes vingrinājumiem. Treniņa mērķis attīstīt un pilnveidot vispārējo fizisko sagatavotību, reakciju, izturību. Nodarbība piemērota gan vīriešiem, gan sievietēm, individuāli vingrinājumi tiek piemēroti dažādiem sagatavotības līmeņiem. ABS (Abdominal excersises) vingrinājumi vērsti uz vēdera muskuļu nostiprināšanu.

Hatha Yoga/Fitness Yoga – ir kas vairāk nekā vingrošana, tā ir jaunība un skaistums. Iespēja atklāt spējas, par kurām cilvēks nav pat iedomājies… Caur elpošanu, mūziku un atbrīvošanos notiek dziļa relaksācija un sava ķermeņa skaistuma apzināšanās. Jogas asanas – ir īpaši vingrinājumi kuros tiek izmantota maiga ķermeņa stiepšana, griešana, spēka elementi, lai atdzīvinātu katru ķermeņa muskuļi un locītavu.

Combo – augstas intensitātes treniņš, balstīts uz izturību, spēku un enerģiju.

Tabata – augstas intensitātes intervālu treniņš sirds un asinsvadu sistēmas un kopējās organisma izturības stiprināšanai. Nodarbība sastāv no 8 cikliem – 20 min vingrinājumi + 10 min atpūta, kardio un spēka vingrojumu apvienojums.

Fitness – enerģisks vidējas un augstas intensitātes treniņš, kurā tiek noslogota gan ķermeņa apakšdaļa, gan arī augšdaļa.