PILATES – vingrošanas sistēma, kas balstās uz sešiem pamatprincipiem: kontrole, centrēšana, koncentrēšanās, precizitāte, elpošana, kā arī plūstošas kustības. Nodarbības priekšrocība – tā ir piemērota plašam cilvēku lokam ar dažādu fizisko sagatavotības līmeni un ķermeņa svaru.

Foot exercises and pilates – vingrinājumi pēdām (Foot exercises) stiprina Jūsu pēdu locītavas, saglabā to elastību un mobilitāti. Ja iespējamas iepriekšējas kāju locītavu problēmas, tās netiks pilnīgi atrisinātas, tomēr vingrinājumi pazemina to atkārtotu rašanās varbūtību. Pēdas un potītes nodrošina pareizu kustības biomehāniku, kalpojot par mūsu ķermeņa amortizatoriem un stabilizatoriem kustību laikā. Pilates — vieda vingrināšana, tai piemīt terapeitisks efekts – notiek organisma atveseļošanās, stāja izlabošanās, muguras, mazā iegurņa un vēdera dziļās muskulatūras veidošanās un nostiprināšanās.

Vesela mugura un locītavu vingrošana – speciāli izraudzīti vingrinājumi mugurkaula, kakla, krūšu un jostas vietas, vēdera muskulatūrai, plecu joslai un iegurnim. Nodarbībā tiek apvienotas pilates metodes, ārstnieciskā fizkultūra, kalanētika, jogas pamatprincipi. Treniņa rezultāts – vesela mugurkaula veidošanās, kā arī īpašas uzmanības pievēršana kāju locītavām. Nodarbības notiek ar papildierīču palīdzību, fitbola vingrinājuma nūjiņu, bumbu un hantelēm. Vispārējais ieguvums – uzlabota vielmaiņa un asinsrite, kas savukārt vecina starpskriemeļu disku un locītavu reģenerāciju.